Välkommen till min nya blogg :)

De här är min nya blogg som ja kommer finnas på :)

Nu har världens bästa Maja beställt tid åt mig hos frissan på tisdag i Örebro för klippning och färgning jippii de behövs värkligen :)
Eftersom jag vägrar gå ut utanför dörren så här efter några misslyckade färgningar av mitt hår, bara för att jag är så dum och fick för mig att jag ville bli ljus hårig nu till sommarn vilket jag ångrar nå så fruktansvärt mycket nu när jag ser mig själv i spegeln, jag vill ba slå sönder varenda spegel ja ser men det är lätt att vara efterklok som sakt, Mitt hår numera har ungefär 4 olika färger Gul,Orange,grönaktigt,mörkbrunt inte OKEJ! SOM SAKT DET SER FÖR JÄVLIGT UT >< så nu ska ja bli mörkhårig igen :)  Men jag vet fan inte om jag står ut i 6dagar till :/ men ja får vell försöka, törs inte direkt göra nånting mer med mitt hår nu, för då tappar jag vell håret snart.

Tacka den som uppfann mössan :D

Det blir ju inte bättre av att jag lykades slå i läppen i min garderobs stång i förr går så jag har fläskläpp och sår skorpa på läppen så ja ser misshandlad ut, och idag lykades jag bränna mig i pannan av min plattång så ja har ett ärr som Harry Potter men det är vell rätt inne nu lr ?....Hur fan lyckas man?! Så ni kan ju tänka er hur förjävlig jag ser ut.....
Så just nu och 6dagar framm över är sängen min bästa vän :)

Pusssssssss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0